superpolo Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 jeg var innom verkstedet i Bodø i går å gjorde en service. de sjekket også om hvorfor bilen jaget på tomgang. beskjeden jeg fikk var ikke noe morro. Feil på signal til gassspjeld fra styreenhet. konkludert med feil i styresentral. D.NR. 032906030AB kr.7480 ,- noen som har en liggende, eller hvet andre årsaker til at den jager på tomgang. si ifra pls... (har ikke råd til slike utgifter når en er arbeidsledig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 alltid kjiipt når sånt skjer :( personligt så røyk det 14 000,- på kasse te min polo... håpe du får orden på sakene ! g00d luck ! Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Originally posted by superpolo jeg var innom verkstedet i Bodø i går å gjorde en service. de sjekket også om hvorfor bilen jaget på tomgang. beskjeden jeg fikk var ikke noe morro. Feil på signal til gassspjeld fra styreenhet. konkludert med feil i styresentral. D.NR. 032906030AB kr.7480 ,- noen som har en liggende, eller hvet andre årsaker til at den jager på tomgang. si ifra pls... (har ikke råd til slike utgifter når en er arbeidsledig) Få noen som er litt stive i tysk til å hjelpe deg med et nettsøk eller noe, så kanskje du finner den på en tysk høgger og kan få den tilsendt, det er jo ikke store delen å sende? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Hey Yellow friend! Jeg hadde akkurat samme problemet ifjor vinter/vår.....Møller drev å bytta temp følere i øst og vest helt til de fant ut at det var styreenheten til gass spieldet.......Ble skalkkelig pisst på de så jeg fikk bra priser på jobb og deler pga de hadde rota så sinnsykt......MEN jeg mener å huske at selve delen kosta 5000 akkurat før (krangle)rabatt...... Kan ikke si annet en at bilen har vært fin fin etter det.......... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Er dette det famøse Gassspjeldpotensiometeret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 det kjøpte jeg til min bil.. gass spjell potensiometer.. Kosta ikke mer enn ca 400,- Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg