Fiat_man Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 jeg har lyst på ny bil...vil ha en bil som går men vil ikke ut med for mye penger...noen som kan hjelpe meg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 http://www.motorborsen.no http://www.autodb.no http://www.finn.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 eller du kan få min :) hehe ikke "få" da men.. få kjøpe.. hehe mye har du tenkt å legge i en ny bil a? og hvor ny ska den være?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Kjøp min. Du kan få den kjempebillig nå, men da må du skru litt. Eller du kan vente til jeg har fått ordna den og kjøpe den litt dyrere... :D 88´Pug 405 Sri Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 min er da en skru fri 94 mod..hehe :) ikke like billig som 88 pug men.. honda er jo bedre enn puggen da..hehe ;) sorry jeg disser puggen din Mr. Aerodeck... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 The Cowboy :aug: :D Pug er ålreit det, men jeg er egentlig honda mann. Neste bil blir vel kanskje en honda ja. Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 muligens du vil kjøpe min da!! hehe.. (gjør alt for å bli kvitt den :) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Nix. Hakke råd... Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 90-modell Volvo 440GLT da? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 har en 83mod Opel Ascona C 1.6s stående utenfor, veiavgift er betalt og den er eu-ok til 06. er fullt kjørbar men trenger kanskje litt omsorg, litt kollisjonsskadet i front og endel rust her og der.. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg