ThomasS1 Skrevet August 16, 2012 Rapporter Share Skrevet August 16, 2012 Har hatt Kia'n inne til sjekk på verksted. De kom frem til at det var mye jord og grums i systemet,noe som var årsaken til at bilen gikk dårlig/dårlig effekt. Mekanikkeren sa at det blir et helvete å rense systemet,derfor ba jeg dem om å ikke gjøre noe videre. Noen her som kan svare meg på om dette er mulig å gjøre selv? Hva må til for å rense hele systemet fra tanken og frem til motoren? Er det kanskje like greit å bare selge bilen som delebil? Håper noen kan gi noen konkrete svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 16, 2012 Rapporter Share Skrevet August 16, 2012 Og med systemet mener du da bensinsystemet antar jeg ? Dette er mye jobb ja, du må gjerne bytte tanken hvis den er full av rust innvendig, og i verste fall også bytte bensinrør, filter, pumpe m.m. Jeg ville sett etter en annen bil, gjerne noe mer driftssikkert enn en gammel Sportage. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasS1 Skrevet August 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2012 Beklager,gikk litt fort i skrivingen her. Det er diesel. 1999 mod 4wd. Hva er en fornuftig pris å selge bilen for? Det er splitter ny gir-innmat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 16, 2012 Rapporter Share Skrevet August 16, 2012 Akkurat ja, det er nok en enda verre jobb på en diesel. Ihvertfall hvis dieselpumpa er full av dritt i tillegg. Vanskelig å sette riktig pris på en delebil. Finner du rette kjøperen kan du ihvertfall få noen lapper for girkassa skulle man tro :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg