Spenning Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Hei Har en A6 jeg nettopp har byttet høyre endeledd på da dette var gåent. Bilen er en 2000mod A6 1.8T quttro stasjonsvogn. Det høres ut som noe kommer borti hjulet når jeg har full sving til venstre. Har hørt utenfor og det høres ut som lyden kommer fra høyre framhjul. Litt usikker på om denne lyden var her tidligere (pga mange andre lyder), eller om den er kommet etterpå. Fant en kabel som var hoppet utav holderen sin bak bremsen. Håpet det var denne, men lyden er fortsatt der etter jeg fikk festet den igjen. Noen som har andre tips til hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Husker fjærbeinslageret på gamle bilen (passaten) lagde en sånn dunke lyd da jeg svinget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spenning Skrevet August 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2012 Har merket at bakre bærearm gir litt etter når jeg rikker på hjulet ved full sving. Så lurer på om det kan være dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spenning Skrevet September 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2012 Har nå byttet bærearm og lyden er der fortsatt! Hva i alle dager kan det da være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanG Skrevet April 19, 2013 Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 For meg så høres det ut som ytre drivledd på venstre side har tatt kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg