da9el Skrevet August 14, 2012 Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 (endret) Hei. Vurderer å selge min sjeldent strøkne Mk2 1.6 den er gått 147000km ikke nå rust. er orginal lakk fra 84 på bilen.bærer litt preg av det men er veldi bra til aldern. absolutt alle foringer er byttet med nye "orginale" alle bærekuler. komplette styrestag (inner og ytter) er byttet. bremser fra Gti 8v slisset brembo max. forran. coilovers (nytt) Motor er i veldi bra stand.bruker ikke olje eller kjøleveske. Byttet olje i vår og den er enda lys og fin.starter lett sommer som vinter. nettop vert på Eu kontroll med 0 feil og komentar : Hær va det på stell ja. Gti grill med dobble lykter og rød ramme. gti frontspoiler. intriøret er helt og pent med spesiell farvekombo. brunt dashbord og resten er beige. litt "kult" stikkers er det på den. resturerte Mim 15" felger med polert kant og gold senter.195 50 15" dekk (2 slitte) dette er en entusiastbil og har fått rikeli med pleie deretter. "edit" er også ny klutsj, vannpompe.dynamo og starter Prisen blir vel rundt 25k. ikke det billigste for en gammel vw men for rett kjøper er ikke dette ille i det heletatt. 908 96 266 Endret September 18, 2012 av da9el Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2012 har den enda Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet August 25, 2012 Rapporter Share Skrevet August 25, 2012 Nurburgring sticker har vel ingenting på en 1,6l å gjør? Synes prisen blir litt drøy, den ser strøken ut, men det er fremdeles en 1,6, hadde det vert GTi ville prisen vere lettere å forsvare... (jeg sier ikke at du skal selge for under 20k, men synes 30 ble for drøyt...) Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet August 25, 2012 Rapporter Share Skrevet August 25, 2012 Det står Neüerbeen ellns, altså Neverbeen.. Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet August 26, 2012 Rapporter Share Skrevet August 26, 2012 Nurburgring sticker har vel ingenting på en 1,6l å gjør?Synes prisen blir litt drøy, den ser strøken ut, men det er fremdeles en 1,6, hadde det vert GTi ville prisen vere lettere å forsvare... (jeg sier ikke at du skal selge for under 20k, men synes 30 ble for drøyt...) Bestilt et til min lt 50 jeg:). stor rekke6 med 102hk på 2,7 tonn. Drar det meste men blir fradratt av det meste:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2012 Læs på stickersn.. 25k er prisen men kan godt få mere treffer man på rette kjøper med samme lidenskap som meg.dette er en "classisc" krusebil ikke noe raserbil.er mere optatt av att bilen er 110% teknisk bra enn att den går godt.er ikke noe serli å kjøre fort når det er så lavt å stivt.absolutt alt av slitedeler er byttet i styring.hjuloppheng lager osv Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2012 såg no att det ikke var nerbilkde av stickers står neverbeen :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 inbytte i golf 3 stv eller 5 dørs er intresant Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 24,000.- uten felger bud.. innbytte i bmw e30 minimum 320 er og av intresse.. veteran om ett år.blir den tatt vare på synker den ikke i verdi. heller andre veien Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg