jorock Skrevet August 14, 2012 Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 Som topic sier Hvordan er stramminga på håndbrekket på mondeo mk2?? Det er mulig jeg er nesten blind men jeg finner ikke stramminga til brekket. Ikke under bilen og ikke ved brekket inne i kupe. Noen som vet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 14, 2012 Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 Automatisk justering. Sikkert bremseskoene dine som ikke er justert ut til tromlene. Av med tromlene og juster ut til det subber. Virker det ikke da må du skifte selve spaken Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorock Skrevet August 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 Ja jeg fant det ut. Måtte av med skoene også for spaken gikk så tregt... Takk for svar! Jeg har en cd/radio6000 stående i denne bilen men har ikke koden til spilleren. er det noen som vet om det er en generell kode til disse spillerene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 14, 2012 Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 Ta deg en tur til Ford så fikser de det via serienr på radioen Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg