Gå til innhold

E-30. M3 Replica til salgs

Ranger emnet


Stunt

Anbefalte innlegg

Det eneste det blotte øyet kan se at dette ikke er en orginal M3 er bakluka og hjulboltene. (4-100 på denne og 5bolts på M3)

 

Bilen er i meget bra stant. den Var eu godkjent i sommer som var.

Ikke Rust!

Meget fin i lakken..

 

ER Velidig intresert i å bytte mot Bmw E-30 Cab. ellers er også

Andre Bmw`er intresant.

 

Har ikke satt meg noe fast på hva jeg skal ha for den. så det er bare å gi seriøse bud.

Gasspedalen er den til høyre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Stunt

Det er bilder av den inni på:

http://espen.honda-tuning.org/gallery

 

Desverre så er ikke Merze intresant. hadde det vært en 16v så hadde det vært det...:op

-----------------------------------------------------------------------------

 

Offtopic (håper det er greit):

 

Den Celicaen som var avbildet på samma plassen som din Bimmer,er den solgt til Nord Norge? Går en som er prikk lik der oppe vertfall? Fet replica du har,men holder meg unna BMW,hehe..

 

mvh

 

(en ting til,er de bildene av den scirocco'n hentet fra et spill,og hvor kan jeg få lasta ned det spillet?)

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWGolfIIHFS

-----------------------------------------------------------------------------

 

Offtopic (håper det er greit):

 

Den Celicaen som var avbildet på samma plassen som din Bimmer,er den solgt til Nord Norge? Går en som er prikk lik der oppe vertfall? Fet replica du har,men holder meg unna BMW,hehe..

 

mvh

 

(en ting til,er de bildene av den scirocco'n hentet fra et spill,og hvor kan jeg få lasta ned det spillet?)

 

Jepp. den celicaen er solgt i nord Norge. Jess Sciroccoen er ifra ett spill. Er ikke sikker på hva det heter. Da hadde eg hatt det og :D

Gasspedalen er den til høyre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår