Amaliuhuu Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Noen som har erfaring fra å montere forsterker til orginal anlegget i mini? Tenker no å montere dobbel sub i min mini one og vil egentlig ikke bytte ut min originale spiller med mindre det er nødvendig. Er det noen som vet om noen som selger tilsvarende spiller isåfall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Hvilken årsmodell er denne minien da?? Med dagen gode suber, så holder det foresten leeeeenge med 1stk 12" i en slik bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amaliuhuu Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 2002 :) vel ja, men fikk de til en billig penge som da kjøpte jeg like godt dobbel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 2002 :) vel ja, men fikk de til en billig penge som da kjøpte jeg like godt dobbel :) Ok, så du har kjøpt sub ja. Hvilken sub er det snakk om da? og hvilken forsterker skal du bruke? Hvis dette er noe ok greier, så bør du absolutt ha forsterker til fronthøyttalerene dine også, hvis ikke så har ikke de sjangs til å holde følge med suben ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amaliuhuu Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Husker ikkje navnet på subbene i farten... Tror de heter zachry. Forsterkeren e en magnat. 1000watt monoforsterker så har de en sjanse? Eller må jeg skaffe meg enda forsterker?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 du kan nok lett overdøve høyttalerene dine med det, så en forsterker til front hadde nok vært fint. Du kan bruke det slik det er nå, men da må du skru kraftig ned på subforsterkeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amaliuhuu Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Okey da kan det være det blir en løsning, men dette gir meg ikke helt svartet på det Jeg egentlig spør om :P det jeg trenger å vite er om jeg er nødt til å bytte ut original spilleren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Du er ikke nødt til å bytte den, men det er nok en fordel da spilleren du har ikke har linjeutganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amaliuhuu Skrevet August 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Så det er noen smarte triks for å få linje utgangene på den jeg har? Krever det en million mer timer for å få fikset?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 2, 2012 Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Så det er noen smarte triks for å få linje utgangene på den jeg har? Krever det en million mer timer for å få fikset?:) Det finnes overganger som kan brukes på høyttalerutgangene, slik som denne feks: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/193_711_1258/products_id/2333 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amaliuhuu Skrevet August 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Da mister jeg jo lyden på bakhøytalene.. Og det er ikke et valg, vil ha lyd på alt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 2, 2012 Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Da mister jeg jo lyden på bakhøytalene.. Og det er ikke et valg, vil ha lyd på alt :P Du er kanskje av typen som snur ryggen til på en konsert også du da?? Håper foresten ikke at disse høyttalerene du har baki sitter i hatthylla, for du blir det ikke bra med sub baki. Det er foran du sitter og kjører, og jeg regner med at du har et øre på hver side av hodet, som er vinklet litt fremover, så da er det foran deg på hver side du skal ha lyden ;) Men du kobler dette adapteret til frontutgangene på spilleren, og bruker forsterkeren til fronthøyttalerene, så kan bakhøyttaleren være koblet slik dem er i dag. Det er jo bare for evt baksetepassasjerer de høyttalerene baki ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amaliuhuu Skrevet August 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Nei men jeg liker no å ha lyd i hele bilen, det kommer no tilfeller EN god del tilfeller hos meg der jeg har passasjere i baksetet og. + det gir bedre lyd å lyd i hele bilen i stedefor å ha kun lyd et sted, liker å flytt i lyden du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg