darkwih Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by Mandel orginal pumpe fra vag verksted sku de har 3900.- for her i allefall.. der slo jeg streken og dro på torshov hvor de skaffet samme pumpe med samme merke til 1300.- har funnet ut hva som er problemet med at bilen stopper ;) sorry off topic :) men siden det var snakk om bensin pumpen. Etter bilen dør hører jeg ikke den bygger opp trykket når man vrir om nøkkelen. Har skiftet bensin pumpe relet. så det må være den. Er det noen som vet hvor jeg kan bestille en billeg eller kjøpe en i bergens område ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by Mandel orginal pumpe fra vag verksted sku de har 3900.- for her i allefall.. der slo jeg streken og dro på torshov hvor de skaffet samme pumpe med samme merke til 1300.- hehe... der kom bekreftelsen ja! takker!:D Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by darkwih har funnet ut hva som er problemet med at bilen stopper ;) sorry off topic :) men siden det var snakk om bensin pumpen. Etter bilen dør hører jeg ikke den bygger opp trykket når man vrir om nøkkelen. Har skiftet bensin pumpe relet. så det må være den. Er det noen som vet hvor jeg kan bestille en billeg eller kjøpe en i bergens område ? Off topic er helt greit det, hørs ut som nesten samme problemet som jeg hadde med Audi'n min, den hakka når jeg tråkka ordntlig på og en fikk liksom ikke ordntlig drag på den. Den døde helt ut til slutt også. Er sikkert endel bilrekvisita butikker i Bergens område, er bare og ringe rundt og sjekke pris det (gulesider.no), det gjorde jeg når jeg kjøpte pumpa til Audi'n!;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Og da var hjul lageret foran gåent... Meget, meget gøy...:rolleyes: Men der var det byttet, tok jo ikke lange tiden det! hehe...:D Skjedde lørdagsmorgen, rakk akkurat Biltema før de stengte, og fikk bytte lageret i løpet av lørdagen. tenkte jeg bare skulle slenge inn en liten oppdatering... Nu skal jeg ut i det fine været, og nyte det fine været den siste feriedagen min...Samtidig som jeg renser setene i Golfen!;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 hmmm... Lurer litt på å selge Golf'n... Anyone? Ny jobb i nær framtid, må ha større bil! har jeg egentlig litt lyst på en Passat TDI, stasjonsvogn modellen som går fra 94 og opp til 96/97? Dette er fortsatt på vurderings stadiet altså!;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 gå for en bora 1.8T vel :) konge biler. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 bora er dyrt... men de er pene. kjenner en som har sånn passat tdi.. den er kun chippet, og går utrolig bra! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by mono gå for en bora 1.8T vel :) konge biler. Vil ha stasjonsvogn... Skal ha bikkje snart... Og når jeg syns jeg har råd til å kjøpe en Bora kan jeg love deg at det blir no annet enn akkurat det! I den prisklassen er det endel annet jeg heller hadde kjøpt!;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by Mandel bora er dyrt... men de er pene. kjenner en som har sånn passat tdi.. den er kun chippet, og går utrolig bra! Har finni et par, men er litt usikker ennå... Må prøve å finne en med 110hk, og da kan jeg love deg at den blir chippet!;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg