stigare Skrevet Juli 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2012 Har såvidt begynt å kikke litt etter en billigbil å ha i tillegg til motorsykkelen. Kjører nå idag "eksbilen" til dama. En sliten 94mod mitsu Lancer 1.3. :partyon: Begynner allerede å bli lei den bilen så er så vidt startet letingen etter VAG igjen. Fant denne på finn.no og syns prisen var bra, og den ser ikke ille ut. (selv om jeg syns den har gått litt for langt..) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35921345 Men hva bør jeg se etter på disse? Er den for billig? Eller er dette normal pris på 2.0 bensin? Har 2001 mod noen "barnesykdommer" ? (Har tidligere hatt en 04 s-line men den kan neppe sammenliknes med denne prismessig.) Kanskje noen av dere fra trøndelag kjenner til bilen og kan si litt om den også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Noen som kjenner til denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverpivers Skrevet August 7, 2012 Rapporter Share Skrevet August 7, 2012 er trucker som liker å ha ting på stell som eier den bilen.. vet ikke hvorfor han selger bilen, mulig han er ferdig me lærlingetiden og ska ha seg dyrere bil^^ men vag's 2.0 er ett dass av en motor.. generelt kun 1.8t som er brukbar bensin fra vag på det chassiet i mine øyne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg