Haakon6 Skrevet Juli 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2012 Har ett problem med min t4 som jeg akkurat har kjøpt med denne feilen . Når man lukker opp fører døra så slukker instr belysningen og taklyset blir tent , lukker du døra igjend så kommer instr belysningen tilbake . Stopper man bilen(motoren) og tar ut nøkkelen av tenningen så lyser instr belysningen hele tiden og går ikke an og skru av . Noen som vet hvor feilen kan ligge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.