Kjeov93 Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Bak døra på førersiden funket fint da jeg kjøpte bilen, men den låste seg og nå får jeg ikke til å låse den opp manuelt fra innsiden en gang. litt irriterende problem som jeg gjerne skulle ha fikset, men vet ikke hvordan. må sikkert av med interiøret på døra, men det tror jeg er litt vanskelig når jeg ikke får opp døra :S takker for svar :) for det er litt flaut også når noen skal sitte på og de må hoppe gjennom hele bilen :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Sjekk ledningene til bakluka først. Viss ikkje det hjelper, må du sikkert av med trekket. Hjelper sikkert å ta ut baksetet før du tar av trekket. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeov93 Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Okei skal prøve det snarest. så skal jeg krysse fingra for at det bare er det som er problemet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Hvilken dør snakker du om? Det er ikke noe bak døra som har med døra å gjøre... Men du mener kanskje bakdøra? Eller bakluka? Det er vel sentrallås, så da må du bare finne rette ledningen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg