ocOCoc Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Er blitt så forelsket i bilen min at jeg må vise den frem her ;) . Jeg er en enkel familiefar og ikke noen bilentusiast utover at jeg synes det er morsomt å se flotte biler osv, så ikke mobb meg ;).. Det er altså en Skoda Octavia DSG 1.4 122 hk, 2009-modell. (ettersom jeg ikke er bilkjenner kan kanskje noen her hjelpe meg. Jeg er blitt fortalt både at den er en "Combi" og en "Elegance".. noen som vet? Er et enormt bagasjerom på den. Større enn vanlig sedan, om det har noe å si i forhold til hva det er..masse utstyr osv også). Jeg er uansett virkelig fornøyd med denne :) Bilder: Kan samtidig spørre om noen vet om det er noe jeg kan gjøre med misfargingen som er avbildet her: På forhånd takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ocOCoc Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2012 Ingen som har noen råd i forhold til misfargingen..? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blanck Skrevet Juli 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2012 prøv og vask med vannbasert avfetting først og skrubb med myk børste. så legg på plast fornyer. for eksempel owatrol polytrol ,eller carpro perl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ocOCoc Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Takker! Det skal testes :) Noen spesielle butikker som fører Owatrol Polytrol? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Hey, østfolding jo :) Ser du som en godt vedlikeholdt og fin bil der! Vaskelig å si noe om missfargingen uten å se det selv, evt et nærmere bilde av det. Kunne jo sett på det på et treff en dag eller noe? ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Man Skrevet Juli 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 Jernia har vel Owatrol, var i alle fall der jeg kjøpte min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Elegance er utstyrsnivåen på bilen fra fabrikk (f.eks Comfort, family, L&K, elegance, m.m) Skuffen er enorm på disse bilene, faktisk så svelger combi´n kun noe få liter mindre enn stasjonsvognen! Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Hvis du ikke får fjernet missfargingen så kan du alltid spraye "grillen" med svart Plasti-Dip! Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ocOCoc Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2012 Her har det kommet svar :) Flott! Takker folkens! Vært på en liten bilferie. Her er et litt større bilde av misfargingen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg