mjcpro Skrevet Juli 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2012 (endret) Hei, Hadde ein golf 3 som måtte skrapast og her er noen deler som eg har til overs. Alle delene er i Nordfjordeid i sogn og fjordane. Må klare å få dei vekk før studiestart begynner på igjen :P 15" sommar dekk og felgar brukt 2 ï år, 14" Vinter dekk kj�pt i starten av 2011, brukt i 3 m�na til eg skrapa bilen. 2 av dekka har ein �delagt ventil. Kanaler H�gre og Venstre forskjerm Venstre side. (var berre p� bilen i 2 veker f�r eg skrapa den) stylings grill Orginal front fanger midtspeil, h�gre og venstre speil (ein av dei mangler speil. husker ikkje navn, men dei helder bagasjeluka open. og er nesten nye masse kablar og sikrningar Dynamo H�rer til varme aperatet. Ta kontakt vis du har spørsmål. Pm meg vis du ser noe du trenger så kan vi snakke om pris :P Endret August 9, 2012 av mjcpro Siter VW GOLF III 1,8 GT (1993) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjcpro Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 Kanalane har blitt solgt. resten venter fortsatt på å bli kjøpt. Siter VW GOLF III 1,8 GT (1993) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffendb Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Har du instrumentklusteret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjcpro Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2012 har ikkje så stor peiling på bil eller bil deler, men kva er det for noko? Siter VW GOLF III 1,8 GT (1993) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffendb Skrevet Juli 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2012 Instrumentpanelet med km-teller og turteller. Eg burde skreve panel, kluster er vel eit lånord frå engelsk. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjcpro Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2012 den har eg dessverre ikkje. Siter VW GOLF III 1,8 GT (1993) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjcpro Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 bump :P Siter VW GOLF III 1,8 GT (1993) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Bøen Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 kan du sende baklyktene + venstre sideskjermen i posten? pris? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjcpro Skrevet August 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 beklager men baklyktene vart solgt i går, men har sideskjermen. Siter VW GOLF III 1,8 GT (1993) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjcpro Skrevet August 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Bump! Siter VW GOLF III 1,8 GT (1993) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergraude Skrevet Desember 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 Nr ditteg ønsker å prate om forsjermen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg