petterht Skrevet Juli 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2012 Oljekjøleren til servo er ødelagt og måm skiftes. Er dette vanskelig? Slik jeg har forstått det, ligger den rett ved radiatoren. Må jeg av med fangeren for å få det til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterht Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2012 Ser nå at den ligger rett mellom fangeren og radiatoren. Men det virket ikke lett å ta av fangeren på en mondeo 99 modell. Stemmer det at man må av med "fangerne" over hjulene i tillegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2012 Har gjort dette en gang for lenge siden, mener jeg bare tok av grillen og plata bak den. Men, som sagt, det er lenge siden så..... For å ta av fangeren må man løsne plastinnerskjermene ja, og plata under. Så er det vel 2 muttere pr side. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg