Gå til innhold

Bygge om Mitsubishi Lancer til Lanser evo VII. Mulig å godkjenne?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Tok meg en titt på autodb i dag, og som jeg egentlig visste godt fra før, så er ikke en uregistrert Lancer EVO en spesielt dyr bil.

Heller ikke en norskregga Lancer 1.6 er så fryktelig stiv i pris.

 

Men! En norskregga Lancer EVO er jo som kjent en rimelig dyr bil.

 

Så jeg tenkte litt på ombygging av en for eksempel japansk evo på et norsk karosseri. Er det mye problemer rundt godkjenning og ombygging? Er det like plug and play og like lett å godkjenne som for eksempel BMW 320 - M3 osv?

 

På forhånd, takk!

Mvh. Anders Rasmussen. :)

:-) BMW E36 325ic

X - Renault 5, 1.1 Rattatoii!

X - Opel Omega B, 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hei!

 

Tok meg en titt på autodb i dag, og som jeg egentlig visste godt fra før, så er ikke en uregistrert Lancer EVO en spesielt dyr bil.

Heller ikke en norskregga Lancer 1.6 er så fryktelig stiv i pris.

 

Men! En norskregga Lancer EVO er jo som kjent en rimelig dyr bil.

 

Så jeg tenkte litt på ombygging av en for eksempel japansk evo på et norsk karosseri. Er det mye problemer rundt godkjenning og ombygging? Er det like plug and play og like lett å godkjenne som for eksempel BMW 320 - M3 osv?

 

På forhånd, takk!

Mvh. Anders Rasmussen. :)

 

Burde ikke være noen stort problem det... Vel og merke dersom du får et brev fra mitsubishiimportøren som kan bekrefte at karosseriene er like... OG du ønsker å betale ny engangsavgift for å få bilen regga i norge.... Det er en grunn til at EVO'en er dyr her på berget, du betaler vel brått 2-300 000 mer i engangsavgift for en EVO, enn for en tilsvarende 1,6, vel å merke når bilene er nye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår