92anders Skrevet Juli 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2012 Sorry OT :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2012 kan hende den blir pen ja :p Sku likt å fått noen til å choppe det bilde jeg la ut link til med 5 eiker felger som enten er mørk lilla eller monster grønn innvendig og svart utvendig :) noen som vil? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Juli 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2012 takktakk :D det skal jeg vettu! er det slik du mener? haha! meget... spessielt Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2012 Smak og behag ja :p Hvis du har redigert riktig nå fr33dy, så er jeg 100% imot det der hvertfall.. Det så jo bare helt groteskt ut :D Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Juli 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2012 haha, jaanei fargevalget var ikke spessielt fint etter min smak :D Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 hoho, fysja meg hvor grusomt XD nei, var ikke slik jeg mente det. var slikt jeg mente det: [ATTACH]32347[/ATTACH] men med disse felgene som jeg kanskje skal få tak i: [ATTACH]32348[/ATTACH] :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2012 Fine felge :) hvis du skal ha de, foreslår jeg at du bare lar de være slik de er :) Minner litt om TT parabol felger :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2012 ja var pene felger, men er nesten ikke dekk igjen på dem så vet ikke om jeg skal bytte dem mot mine 16" kantfelger :S men hvis det blir bytta så blir det kanskje mest trolig en litt mørk lilla farge på felgene eller bare 1 lilla stripe rundt ytterst på felgene :) ja er ikke langt unna TT parabol felgene :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 Men få opp en tråd om bilen din da :p du viser jo ingenting.. Får ikke akkurat kommet med så mye tips :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 ja kan vel kanskje komme med bilder og litt info da :) må vaske bilen og knipse noen bilder så kanskje det kommer ikveld :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 hadde vært bra :) du spør jo om tips, så det er jo greit at du viser oss bilen da :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg