Gå til innhold

Lykter - FK angel eyes

Ranger emnet


Robin1994

Anbefalte innlegg

hei, lurer bare på om noe.

 

jeg har lyst å skaffe meg FK angel eyes lykter til min mk3 golf, men jeg liker ikke at det vises 4 dioder som lyser rundt ringene.

så derfor lurer jeg på om noen vet om det er noen mulighet for å bytte ut ringene med noen ringer ifra BMW sine lykter? vet ikke hvilken serie ifra BMW som vil passe inn i lyktene men hvis noen vet/har en mistanke om noe så sier jeg takk for tips!

 

hater å se 4 dioder lyse sterkt i ringene + at jeg liker ikke de andre Angel eyes lyktene man kan få kjøpt. så derfor så skal jeg ha FK sine lykter ;) men kan hende det blir Devil eyes også om dette med angel eyes ikke blir noen suksess.[ATTACH]31820[/ATTACH]

post-59896-13804854298925_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å prøve seg fram her. Du får kjøpt løse ringer, som er universale. Det er angel-eys med såkalte CCFL ringer. Ingen BMW'er ble levert med disse typen ringer, BMW har også slike pærer i ringene som lyser. Men det gir et bedre look på BMW fordi det er levert originalt med de nyere BMWene. Og i de nyere BMWene blir disse ringene bare bedre å bedre. Ser på 2010/11/12 modellene at lyset blir mye sterkere, og ses MYE bedre i dagslys. Kjøper du deg CCFL ringer så må du av med lykteglasset, tror det ligger en DIY ute på forumet hvordan du gjør det. Også må du da evt. lime ringene i hvert kammer i lykta og koble disse opp mot parklyset. Om du skjønner.

 

Rett meg om jeg tar feil noen.

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hva du mener. :p

 

hvor får man kjøpt slike universale angel eyes ringer? har sett etter LED strips med småe dioder, men lite å finne gitt :( har sett på finn.no og dybvik trading der hadde dem lite.

 

har mer trua på å kjøpe vanlige FK powerlook lykter og sette inn ringer/LED strips selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skeptisk til slike universale ringer. vet ikke om dem er like rundt som FK lykten (hvis du skjønner). har mere trua på å skaffe meg LED strips med småe dioder som er bøyelig, så får jeg satt dem rundt lyktene slik som jeg ønsker.

 

er på jakt etter brukte FK lykter da, så om du vet noen som skal kvitte seg med dem så let me know :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse går det sikkert an å varme litt på og bøye de til slik du vil :) har ikke peiling.. har aldri sett noen gjøre dette på golf før :p hvis jeg hadde visst hvordan og hvor man kan få tak i ringer som passer så hadde jeg ikke nølt med å gjøre det selv :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår