327 Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 en stk spoiler til bagasje luke selges. 1100kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-technik Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Kan være intressert i den. Men du har ikke noen bilder å poste?Så kan vi bli enige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
327 Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 jo d kan ej men hekje akkorat peiling på korleis ej ska jær d? visst du går inn på tuningstore.no, so går du inn på dc-ice styling lr nåke sånt, so e30, so trykke du på den spoileren det står vinge på, til 1500kr. spoileren er ikkje lakka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-technik Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Ok så det er en m3 vinge.... er den original eller??Er det av den typen som er hul inni eller er den helstøpt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
327 Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Ja e vell kansje d. trur nåkk den e hul inni ja. interisert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-technik Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Egentli ikke så intressert da. Siden den er hul ,er den uoriginal og dermed har en stygg tendens til å begynne å "henge" på midten. Men dersom prisen er bra kan det kanskje være aktuelt. Får de jo for 1500,- uoriginalt da. Så visst vi sier halv pris ,kan jeg være intressert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GEGGEN TUNING Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Er interisert eg du har vel ikke et tlf nummer eg kan ringe deg,og har du målene på vingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
327 Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 99540007. skal vell klare å få målt den ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GEGGEN TUNING Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Kan du skrive målene har så måler eg på bil så ringer eg deg hvis eg skal ha den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg