Fuzzybossen Skrevet Juni 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2012 (endret) Hei. Dette er kanskje en latterlig tråd, men jeg får det altså ikke til, så håper noen kan være behjelpelig. :) Jeg vil legge ned baksetet slik at jeg får større plass i bagasjerommet, og da vil jeg ta opp den man sitter på først. Men akkurat den får jeg ikke løs. Får den kanskje opp 20 grader før det er bom stopp. Ser at det er 1 hendel på hver side som jeg bendte oppover, men det hjalp ikke. Er det noe jeg har oversett? Edit: Er en 90' modell. Endret Juni 16, 2012 av Fuzzybossen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower520 Skrevet Juni 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 skal bare være å vri på de hendla å drå opp setet! Siter Volkswagen Caddy 1.9D 1998 Volkswagen Golf MK3 TDK 1993 Volvo 245 1986 X OnkelTom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuzzybossen Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2012 Hei, takk for svar. Testet i dag igjen, og sjekket også etter om det var noe rundt om som hindret den. Men det går fremdeles ikke. Den er vel kilt fast på et eller annet vis. Så da bare dropper jeg tanken enn så lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg