Golf2td Skrevet Juni 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2012 (endret) Audien går ikke helt rent. hender til tider at den går noe over 2000rpm når jeg starter den. gir jeg gass og slipper så er den bra igjenn. Tips?. sensorer? http://www.youtube.com/watch?v=eqPWXUs5NGY&list=UU_Ri3BE1AbXewS7TuElKOmA&index=1&feature=plcp Endret Juni 18, 2012 av Golf2td Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2012 Ikke funnet ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Juni 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2012 Høres ut som tomgangsregulatoren som er stuck? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Høres ut somtomgangsregulatoren som er stuck? hvor ligger denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Har et varsellys som kommer. på varm motor så må man av og til starte bilen to ganger, da den stopper første gangen. den ruser seg også litt opp 2000 RPM +-. rører jeg gasspedalen så går den ned på normalt igjenn. men varsellyset kommer ikke altid opp. kan også komme opp under kjøring [ATTACH]31556[/ATTACH] Bildet er funnet på internett. Men samme lampe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg