Gå til innhold

Vurderer kjøp av Mondeo 2002 , 2.0 TD


DelPiero

Anbefalte innlegg

Det er en TDI ja. Men nå ble den solgt før jeg rakk å gjøre noe.

 

Så nå har jeg rettet øynene mot en 2004 modell 1.8 bensin(125hk), combi. Den har gått 8400km, har fulgt alle servicer.

koster 103 000kr fra ford forhandler.

Hva tror du om denne? Er kvaliteten ujevn på denne å? Vet ikke hvor mye du vet om Opel og Mazda, men hvordan vil du vurdere kvailteten/driftsikkerheten opp mot Vectra og Mazda 6?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2004 faceliftmodellen er veldig bra. Eneste er at noen bensinutgaver kan bruke litt olje. Mazda 6 og Mondeo er i prinsipp samme bilen, det er bare det du ser som er forskjellig. Bensinmotoren er den samme, hjuloppheng osv. Første generasjon 6 er plaget med rust i bakskjermerTror egentlig at det er tidligere eieres vedlikehold og din smak som avgjør her. Greie biler alle tre

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen grunn til å påstå at den andre er så dårlig, men det er en gammeldags 4-trinns kasse. Har ikke vært borti så mange av de. 5-tronic kom vel sammen med 130 hk TDCI motoren en gang i 2002, kanskje som 2003 modell. Fra 2004 fikk du den også med 115 hk tdci. Jeg har 2006 av den kombinsjonen

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg trodde ja. Var å prøvesatt i en Mondeo hos Ford forhandler i går og jeg syntes sete var litt skeivt. Så spurte jeg også selgeren om det var forskjellige seter i utstyrsutgavene, men det mente han det ikke var..

Dette var vel en Trend, er setene på ghia modellen bedre? og evt større?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår