Joacim Antori Skrevet Juni 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 Hei. har tenkt meg og kjøpe en volvo 740gl 91 mod. Den er automat, men jeg har lyst til å bytte til manuel Da er mitt spørsmål er det vaskelig å bytte kasse, noe jeg må tenke spesielt på? håper på god respons Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740stian Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 du trenger nytt pedalsett, mellomaksling, manuell svinghjul, clutch og girkasse oppheng. Det letteste er faktisk å kjøpe en delebil med kanskje m46 (overdrive) kasse.. svarte deg på det med fronten og :) edit: på en delebil får du mest sannsynlig tak i alle delene:) Siter volvo 740 b230f med fk oppsett og 3" eksos + viking ecotrim chipmercedes 300e-24v volvo 240 gle 83 delebil(vraket) opel omega b 95 mod mccormick d324 traktor derbi senda xrace 2005 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth44145 Skrevet September 5, 2012 Rapporter Share Skrevet September 5, 2012 jeg har nyoverhalt m47 5 trinn girkasse med spakstell pluss den fr4emre mellomakselen du trenger.. kan få alt for 1500 da det bare ligger i veien her..oslo/hønefoss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg