lindquister Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Hei trenger hjelp til valg av forsterker til anlegget mitt. Det som står i bilen nå er JBL GTO 6508C fremme i bilen. Og en JBL GTO-1214BR i bagasjerommet. Det jeg trenger er en forsterker med minst tre kanaler som minst har 300 watt RMS til subben. Jeg vurderer en JBL GTO-3EZ. Hva syntes dere? Burde jeg gå for den forsterkeren? Har dere forslag til en annen forsterker? Helst ikke over 3000 kr. Siter " This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Hadde vel holdt med en post om dette men... Den forsterkeren passer fint, også har du til fronthøyttalere i samme slengen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindquister Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Tenkte jeg fikk bedre svar med en ny tråd :blunk: Så du tror ikke den forsterkeren blir for svak til subben? Eller tenker jeg for mye på watt en det jeg bør? Siter " This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Neida, den burde passe fint til en sub på 300w rms. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindquister Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Hvordan blir det egentlig når fronthøyttalerne er i 2 Ohm og subben er i 4 Ohm? Hva blir utgangseffekten egentlig? SPESIFIKASJONENE TIL FORSTERKEREN Utgangseffekt RMS 4Ohm 50W x 2 + 350W x 1 Utgangseffekt RMS 2Ohm 75W RMS x 2 + 500W x 1 Blir det 75 watt på fronthøyttalerne, og 350 watt på subben? Siter " This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Da får du 75w til hver side foran, og 350w til suben ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg