Wise84 Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Hei Naboen min har problemer med sin 94mod W124 200TE. Den nekter å starte når bilen er kald. Eneste måten å få den i gang på er å koble fra og til batteriet, da starter den etter 2-3 forsøk. Når den først har startet/er blitt varm, så starter den helt fint etterpå. Den går også ujevnt på tomgang. Har sjekket OVP-releet og sikringen der er hel. Har prøvd med en annen hjerne, skiftet tennplugger, gått over slanger/ledninger. Kan det ha noe med kaldstartventilen å gjøre? Vil denne bli påvirket av at en kobler fra batteriet? Noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juni 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 prøvd å bytte selve releet? Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wise84 Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Nei. Men vi prøvde å koble releet fra og til siden bilen starter når en kobler fra og til batteriet. Det gjorde ikke noe forskjell. Kan det fortsatt være den som er synderen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juni 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 hvem vet om det er brent o.l? ville nok prøvd. hvis ikke ville jeg nok prøvd mbe forumet. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wise84 Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Oki, kan prøve det. Men hvis releet er brent, hvorfor starter den da når en kobler fra og til batteriet? Jepp, kan lage en tråd der også, takk for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eluzi0n Skrevet Juli 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 Er releet brent er det bare og åpne den og lodde den selv, om mulig. Penger spart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrdahlern Skrevet September 16, 2012 Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 kan være at motoren står en tann feil. det er problemet på 230E w124 jeg har. men min starter uansett unntatt når det er kaldt i lufta men den går ujevnt på tomgang.. noen ganger 400-500 omdreininger andre ganger 900-1000 ;) Siter proud owner of MB 230E w124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg