Zamot Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Skal bytte ut eksosanlegget, mest pga. lyd, men det er jo også hyggelig med litt ekstra effekt. Så lurer jeg på endel ting... For det første, hvilke "deler" trenger jeg, og hvor mange potter er vanlig for å få kul, men ikke harry lyd? For slik jeg forstod det på noen som solgte supersprint, måtte jeg liksom "sette sammen" de delene jeg ville ha, etter som hvor mye lyd jeg ville ha. Er det slik for alle anlegg, hva er vanlig antall potter på denne 1,8T? Og hvilke merker vil dere anbefale, ut fra lyd, kvalitet, og evt. effekt? Har det mye å si om jeg fjerner katalysatoren? Vil ikke ha trøbbel på EU-kontroll, men vurderte å fjerne denne, og sette på originalt anlegg ved kontroll... Men det er kanskje ikke noe vits, effektøkningen er kanskje ikke noe å skryte av? Legg gjerne ut video/lydklipp slik at jeg får høre lyden på forskjellige anlegg... Så en video med anlegg fra TS-Racing, har litt lyst å handle der (siden jeg skal chippe der etter hvert), men vet ikke om jeg likte "jet"-lyden som kom ved mye pådrag. Hva synes dere om lyden eller anlegget TS selger? Og så en liten ting til.. Noen selger såkalt rustfritt, er dette liksom mye dyrere enn "vanlig"? Er det et "must" å kjøpe rustfritt? (Vil ha bra kvalitet!!) Ble mange rare spm dette, men håper noen kan oppklare litt for meg, og gjerne anbefale merker. Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Jeg fikk montert ny eksos hos TS på fredag i forbindelse med chipping og er veldig fornøyd. Nå er ikke lyden på en TDI så mye å snakke om, men når den passerer 3.000 blåser den fint. Hvorfor ikke få sveiset et rustfritt anlegg fra Ferrita på bilen din hos Jørgenrud i Spydeberg? Lages etter dine ønsker og koster rundt 7 lapper på bilen. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
108660 Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Hei Fikk montert effektanlegg fra Dahlback Racing 2 3/4" hos Audisentrum på min A3 1.8T og er kjempefornøyd med lyden. Den er passe diskre og sportslig og gir plenti effekt.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Synes 7K hørtes litt mye ut. Orker ikke dra til spydeberg heller tror jeg... Dersom det er litt penger å spare, så monterer jeg selv. Hvor mye skulle Audisentrum ha for dahlbeck anlegg? Var det bakover fra katalysator eller? Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
108660 Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Jeg fikk montert den i sammenheng med chip+++ i et pakketilbud. Er ikke sikker på hva prisen vil være ved kjøp av kun effektanlegget, sjekk ut http://www.audisentrum.no eller ring og snakk med Vidar. Jeg kan gå god for deres kompetanse!!! Kjempe service. Det var fra kat og bakover. :ratatatat (Prøvde å legge inn bilde og et filmklipp, men det var ikke bare bare i dette forumet:rolleyes: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Tenkt litt mer på supersprint nå... Men burde jeg kjøpe 54mm til leon 1,8t, eller 63,5mm til Cupra R 02->? vil sistnevnte passe på vanlig 1,8t? http://www.supersprint.com/a_prodotti.asp?modello=sealeo5 ( http://www.supersprint.com/a_prodotti.asp?modello=sealeo11 ) Kreves det sveising? Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg