AudiRadar Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 Hei legger ut bilder av vinter bilen min, skal fjærne litt rust og lakke kassa etter hvert sort bilen går som en kule alt drivverk er krute god bilen er gått 167000km. Planer for bilen Fjerne rust få tak i 14t 505 paugeot felger Heve bilen på de hevingsskruene Planer som vurderes: få tak i delebil stv/sedan med alt av utstyr i dæsh og flytte over. Flytte over usa front de med 4 frontlykter. Trenger litt råd ang hevingen er det nokk og skru på den skruen som er under bilen framfor diffen under?? må jeg løsne noen andre skruer og hvis jeg skal heve den bak eller er det bare og skru den ned?må den være jekka opp eller må den stå helt flatt? Framme er det vel bare og skru opp de mutterene som står på støtdemperene framme. Kjekt til vintern med hevingen. Her er bildene Kommer mere etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 Da har jeg bytta front Hadde bytta til glf dæsh men fikk ikke det til og virke skikkelig manglet noen rele og greier så har bytta til det orginale igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engoh Skrevet Februar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 Har du tilfeldigvis ekstra fela ligganes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg