Fiat_man Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Jeg har et lite problem med fiat unoen min, og jeg lurer på om noen har peil. D har seg sånn at jeg kan starte bilen i gir uten å ha clutch-pedalen inne...er d da lamellene som er utslitt eller kan d være noe annet?? håper på rask tilbakemelding! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 høres ut som du har et clutch bytte foran deg der ja;) det samme skjedde nettopp på bilen til en kompis.. var de fjærene som sitter på clutchplata som hadde hoppet ut..det er vel kanskje lamellen det :rolleyes: Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Enten henger cluchoverføringen (sjeldent), cluchlamellen er utslitt, gearkassen er most eller en drivaksling er defekt. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg