benny91 Skrevet Juni 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 (endret) har hatt min corolla 94, 1.3 xli på eu-kontroll, og fikk anmerket disse punktene: 1.1.9 mer enn 25% rust på en side av skive: venstre foran (2) 1.2.1 forskjellig bremsekraft mellom hjul på samme aksel (større enn 30% av høyeste verdi): foran (2) 8.2 CO utenfor fabrikantens verdiområde ved forhøyet tomgang. (2) målt avgass er på 0.35 lurer på hva det kan være med bremsesystemet, og hva man bør gjøre. vurderer og bytte calipper. med avgassen har jeg byttet olje, luftfilter og tennplugger, vet ikke hva som er grensen på avgassen. kan noen hjelpe meg? takk på forhånd. Endret Juni 4, 2012 av benny91 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Juni 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Bytt heller bremse skivene som du har fått feil på. Da får du fikset 1.1.9 og 1.2.1 i samme slengen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg