Moccelite Skrevet Mai 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 Har lurt på å kjøpe octavia L&K 2004 modell med 1.9tdi på 110 hk og manuell... No lure eg rett og slett på om det er noen kjente feil på desse... evt ka? På forhånd; takk for alle svar som mottas :) Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moccelite Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 Ingen som veit noe? Har desse bilene og DSG girkasse? Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gambler Skrevet Juli 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Hei! Jeg har ikke noe særlig peiling på bil, men jeg har denne modellen selv. Problemer som jeg har hatt, er turboen og xenonlys. Turboen ble kokset igjen og jeg måtte dermed bytte denne. (Er visst et kjent problem på disse bilene) Har hatt litt problem med lys. Har fikset en del på disse, men er ikke helt i orden enda, dog eu-godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg