Primera89 Skrevet Mai 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2012 Hei. Jeg har planer om å sprøytelakkere min Opel Astra 95 St.Vogn sammen med en kompis som har litt erfaring med dette, og vil gjerne høre innspill og forslag til valg av lakk farge. Selv så funderer jeg litt på en mørkegrå metallic. Noe sånt som dette: [ATTACH]30911[/ATTACH] Hva syns folket? :) Legger ut et par "illustrasjonsbilder" av bilen min: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celliz Skrevet Mai 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2012 vill sikkert se tøff ut i mørk sølv :) sølv er tøft det med mørke detaljer:) sota lykter og vinduer, kanskje noen sorte 17" ? mulighetene er store i sølv:) eller mørksølv som du har tenkt på! Siter - Golf 4 Prosjekt http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/287996-celliz-langtidsprosjekt-golf-4-fsi-2000-mod.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg