golfmk1_g60 Skrevet Mai 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2012 Hei ! har senket golfen min og bredda stålfelger , slo hull på bunnpanna her om dagen ... noen som har vært borti det før ? regner med andre har det og x) men går det ann å sveise den opp litt ? hva gjør man med olje pumpa osv ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mai 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2012 går ann og bygge den opp ein del ja , men da ville eg montert 1 oljekjøler da du får plass til mindre olje med mindre bunnpanne :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfmk1_g60 Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 går ann og bygge den opp ein del ja , men da ville eg montert 1 oljekjøler da du får plass til mindre olje med mindre bunnpanne :P Oljekjøler skal jeg kjøpe meg , men hvor langt er det fra nedre punkt fra oljepumpa og ned til bunnpanna ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 mi oljepumpe har ei sil som sitter på et rør som går nedi bunnpanna, om du korter denne litt så kan du sikkert fjerne 3-4 cm. Bare å plukke av bunnpanna og måle egentlig? Evt bare gjøre som oss andre å sikte mellom hullene i veien. Har smelt et par bunnpanner jeg og, men aldri gått hull:D Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg