kenmollen Skrevet Mai 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2012 Har en Audi A3 Sportback 2006 mod som plutselig har fått ESP varsellampa til å lyse i displayet. Udstødningskontrollsystem lampa lyste plutselig også en liten stund, men lyste ikke sist jeg satt i bilen. Lurer på om noen kjenner en (mekaniker) som kan ta en diagnose på bilen min for en billig penge... Bor i Oslo. Mvh Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeoTrail Skrevet August 31, 2012 Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 Har en Audi A3 Sportback 2006 mod som plutselig har fått ESP varsellampa til å lyse i displayet. Udstødningskontrollsystem lampa lyste plutselig også en liten stund, men lyste ikke sist jeg satt i bilen. Lurer på om noen kjenner en (mekaniker) som kan ta en diagnose på bilen min for en billig penge... Bor i Oslo. Mvh Kenneth Høres ut som noe jeg erfarte med min A3. Men jeg merket såvidt at den fusket eller mistet litt kraft under akselerasjon. På verkstedet fant de ut det var en magnetisk sensor som var ødelagt. Fikk byttet den på garantien og problemet forsvant. Mekanikeren spurte meg om jeg parkerer i nærheten av en trafo eller noe sånt. Og det sa jeg at det gjorde jeg ganske ofte. Han mente det var elektro forstyrrelser som hadde ødelagt sensoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenmollen Skrevet September 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 Høres ut som noe jeg erfarte med min A3. Men jeg merket såvidt at den fusket eller mistet litt kraft under akselerasjon. På verkstedet fant de ut det var en magnetisk sensor som var ødelagt. Fikk byttet den på garantien og problemet forsvant. Mekanikeren spurte meg om jeg parkerer i nærheten av en trafo eller noe sånt. Og det sa jeg at det gjorde jeg ganske ofte. Han mente det var elektro forstyrrelser som hadde ødelagt sensoren. Men hvor gammel var bilen din?? Og når hadde du da reparasjonen?? I forhold til garanti/reklamasjonstid. Ja du mener du også merket d liiiitt på effekten på bilen?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeoTrail Skrevet September 1, 2012 Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 Den er 2006/2007. Jeg stakk innom bilforhandleren der jeg kjøpte den. Hadde bruktbil garanti på den så jeg fikk det på garantien der. Dette var tidligere i sommer, så det er ikke så lenge siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris1980 Skrevet September 1, 2012 Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 Har en kompis som er mekaniker jeg... Bare send meg en melding så skal jeg prøve å hjelpe deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg