Xcrookie Skrevet Mai 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2012 Hei, Noen som vet om hjulene på V70 og XC70 går omhverandre? Jeg har hørt at de første XC70 er kresen på dekkdim. pga. AWD. Noen som har erfaring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2012 Tenker du på om felgene passer om kvarandre? Dekka er vel litt forskjellige. Kva slags modeller er det snakk om? Er nok greit med like hjul framme og bak. Dette gjelder dei fleste biler og iallefall 4-hjulstrekkere. Det kan være greit å bytte om felgene framme-bak for kvart år. Da slites dekkene ganske likt og da blir alle 4 dekka bytta samtidigr. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xcrookie Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2012 Tenker du på om felgene passer om kvarandre? Dekka er vel litt forskjellige.Kva slags modeller er det snakk om? Er nok greit med like hjul framme og bak. Dette gjelder dei fleste biler og iallefall 4-hjulstrekkere. Det kan være greit å bytte om felgene framme-bak for kvart år. Da slites dekkene ganske likt og da blir alle 4 dekka bytta samtidigr. Jeg tenkte først og fremst på om felgene fra en V70 passer rett på en XC70. Jeg har en 2002 xc70 og tror felgene jeg vurderer er fra en V70 med samme karosseri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per_karsten Skrevet Mai 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2012 felgene passer rett over , ikke noe problem det. men er vel annen dimensjon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg