joarek Skrevet Mai 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2012 Alle priser er ekslusiv evt. frakt. Gassregulator til engangsflasker - 100,- Ubrukt. Fulgte med sveiseapperatet når jeg kjøpte det, jeg gikk rett over til større flaske. 1/2" Pipenøkkelsett i Tommer, ubrukt. Pris nytt 449,- selges 250,- Dobbelkoningsverktøy, ubrukt- Pris nytt 299,- selges 150,- Dremel kopi, gis bort til første som kjøper noe(som vil ha den). Den er ikke mye å skryte av.. Støttebukker, 1,5 tonn 4. stk. 150,- for alle 4. Boremaskinstativ eldre type. Denne har jeg vært veldig fornøyd med. Tight, fin og solid. Mye bedre kvalitet en av de nye alternativene. F.eks Biltema sin. 450,- med boremaskinen som er montert på bildet. Platesakser. Gis bort. Lysrørarmatur, bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarte87 Skrevet Juli 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 Hei! Har du noko av detta endå send meg ein sms på 94110808:-) Mvh Bjarte Åberge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg