Golf2td Skrevet Mai 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 Hei. jeg må ha ny servopumpe til Dieselpurka. men usikker på om pumpa som sitter i Bensinbilen er lik?? Delenummer på pumpa til Bensinmotoren er 027145157 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 snakket med møller. de mener det skal være det samme. vil få dette bekreftet, da den koster 2600,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piddien Skrevet Mai 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 Når jeg går inn på vagcat.com er det det nummeret som kommer opp for nesten alle 1992 modeller (motorkoder: PN,RF,EZ,RH, GU,RP,RV,PF, PB,PL,KR, JP,ME,1V,JR, MF,RA,SB,ABN). Den eneste som har et annet delenummer er de som har motorkode PG, og det er vel G60? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 ja, er samma pumpa på alle utenom G60, da den har annet offsett på akslingen inn på pumpa :) hvorfor kjøpe på møller? hva med og kjøpe på ebay? mye billigere Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Mai 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 Jeg har en til passat om de er like? er motorkode ABS på passaten... kan få den for 400,- bare så jeg får noe igen for å skru den ut... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 Abs står ikke i denne listen. Hadde jeg vist om den passer, så hadde jeg tatt den med det samme. skal undersøke om den kan passe!:pepsi: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 Jeg har en til passat om de er like? er motorkode ABS på passaten...kan få den for 400,- bare så jeg får noe igen for å skru den ut... http://catalog.meca.no/catalog.aspx?categoryID=163&CarReference_Id=2136&CategoryType_Id=1 Vet du hvilken type av disse du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg