Gå til innhold

Audi a4 8k 2009 tilkobling av forsterker.

Ranger emnet


Ijiin

Anbefalte innlegg

Gikk nylig til innkjøp av en audi a4 avant med et audi concert system. anlegget i seg selv er passende for mine ører men føler den trenger noe dypere bass så jeg begynte og søke meg rundt for og se om det var mulig og koble til en ekstra mono forsterker sammens med den som allerede er installert. noe som tilsynelatende skulle gå. men her sitter jeg og blir snart grønn i ansiktet.

 

problemet er vell at jeg ikke finner ut hva slags overganger jeg trenger og hvor jeg finner dem.

møller bil sier at bilen skal være utstyrt med en sub en eller annen plass men den finner jeg heller ikke, så om det er noen sub der så finner vertfall ikke jeg den.

 

håper noen her har vert ute for det samme og kan hjelpe meg videre på veien.

har tatt noen bilder av forsterkeren og frontpanelet av mmi systemet for hjelp av identifisering av systemet. er heller ikke sikker på om det er et mmi 2g/3g system. eller om det er et mmi system i det hele. det har vertfall ikke navigasjon så ganske basic er det.

 

mange tråder jeg har lest har det vert hintet om at dette skulle være vanskelig siden audi systemene bruker toslink eller optiske kabler. men finner ingenting som indikerer på at dette systemet bruker optisk signalgang heller. (se bilder)

fikk selv intrykket at det skulle finnes en iso plugg som var åpen i begge ender så hadde to rca utganger som videresendte signalet til neste forsterker. det hadde vertfall ikke vert en dum løsning om det hadde latt seg gjøre.

Endret av Ijiin
mer info.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår