Jeppe Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Jeg skal selge min corrado for de som kunne være int. Har lagt ut annoser over alt, så jeg skal gjøre denne kort. Mange bilder og info på autodb. Bare søk på corrado i vestfold, så er min der. (Jon Petter Nilsen) Sølv metallic. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Denne? Bil: VW Corrado G60 Årsmodell: 1990 Karosseri: 3-dørs coupé Reg.nr.: JD15437 Drivstoff: Bensin Gir: Manuelt gir Antall dører: 2 Antall seter: 4 KM: 145000 Pris: 80.000,- Farge: Sølv Utstyr: Alu.felger (sommer), 2 Hjulsett, Metallic, ABS, Sentrallås, Oppvarmet speil, Elektrisk vindushever, Servostyring, Spoiler, El. justerbare speil, Startsperre, Alu.felger (vinter), Radio RDS CD spiller, El. takluke, Tåkelys foran, -------------------------------------------------------------------------------- Selgers beskrivelse av bil Veldig pen i lakk og int. Bøttestoler og 4 pnkt. seler (sparco) Alt elektrisk. (Vindu, soltak, speil og spoiler). Kjørekompj. 17"alu/16"alu -vinter. Ring for mer info. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Ja det stemmer. Takk for at du la den ut:) Innviklet det derre. Spread the word. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 har du bilde av setene og bilen bakfra? er det mulig å vippe setene forover så man kan bruke setene bak? Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg