NormannAlexander Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Heisann. Jeg har en audi a4 b8 Sedan 08 modell. Der medfølger ikke fult utstyrt, men audi concert spiller og anlegg. Har kjøpt ground zero sub-anlegg til 20 tusen. Desse er helt rå, men lurer på om mine diskanter er gode nok til å få en jevn og fin lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Diskantene i seg selv er sikkert gode nok, spørsmåler er vel heller om mellomtonene holder følge, for jeg regner med at du skal bruke disse også :P Du vil nok trenge en forsterker til høyttalerene dine, evt et høypassfilter å bruke på det orginale. Hvis du sier litt mere om hva nøyaktig du har kjøpt av sub og forsterker, så kan vi hjelpe deg videre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NormannAlexander Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 jeg har 2x12 '' ground zero 800 rms, og en monoblokk som driver desse. kassa koster 3 tusen så den er ypperlig. men likevell er det noen techno sanger jeg synes subben er litt forsinket, hvorfor?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Ok, da prøver jeg igjen, HVIKE GZ suber er det? Og HVILKEN monoblokk? Du skriver også at du har gitt 3K for en kasse til disse, men prisen behøver ikke å si noe om hvor bra kassa er til de subene. Er kassa laget på mål til subene? Er det en lukket kasse eller en bassreflekskasse? Hvordan har du stillt inn forsterkeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 Pleier å bli litt bassforsinkelse når kun subb drives av forsterker, og resten drives av spilleren Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg