Gå til innhold

Octavia pakker

Ranger emnet


EyeLid

Anbefalte innlegg

Driver og snuser litt, og snusfornuften er jo tilstedet.

 

Hva vil dere andre Octavia-folk si om Family versus Elegance?

Er det noen som har hørt rykter om en "Collection" utfasingspakke til Octavia 2?

 

Er det Elegance Edition KAMPANJE du mener? Mye fint utstyr i den pakken utover Elegance-modellen og er nok et godt utgangspunkt uten at det koster skjorta. Sjekk om denne linken til prislista virker:

http://www.skoda-auto.no/nor/modeller/octavia/Documents/Octavia%20prisliste.pdf

2015 Skoda Octavia 1,8 TSI DSG 4x4

1971 VW Boble 1302 (godbilen en fin sommerkveld)

2000 Honda HR-V 1,6 (godbilen til kona)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noe mer konkret på det, bare hatt tanken om å skaffe meg en Octavia siden jeg sluttet med salg hos Skoda.

Så med andre ord er jeg ikke helt inne på hva som tilbys akkurat nå, da jeg har litt eldre brosjyrer (fra januar?) og bare kjapt har sett på Family vs Elegance løsningene.

 

Trenger ikke noe overfancy greier, blir vel kanskje et H&R eller Eibach senkesett og felger utenom.

Men å spare seg til fant på en utstyrsvariant, for så å ta på "det man VIL" ha, til en pris høyere enn f.eks. Elegance er jo idiotisk.

 

Så bl.a. lurer jeg da på om Family er basert på Ambiente?

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Ingen fler som har innspill til hva som faktisk gjelder for AllDrive og Family pakkene?

 

Fra salgsannonse:
"Med Family pakke som inneholder bl.a.
* Parksensor bak
* Handsfree Bluetooth * Multifunk. ratt * Xenon lys * Avtagbart heng.feste m.m
"

 

Dette er hva jeg har fått fra en i Møller-systemet omkring Octavia II facelift - Family:
"Family er mye utstyr til god pris, basert på Ambiente."

 

Dette er hva jeg har fått fra samme person omkring Octavia II facelift - AllDrive:
"Modellen er utviklet av fabrikken, og er klar for bestilling. Den er basert på Ambiente stasjonsvogn med 4X4 og leveres med Scout setetrekk, så den mangler noen utstyrsvalg (sportsseter, skinnseter, elektriske seter). Standardutstyret er tilnærmet likt Winter, men det mangler leselys i baksetet og innstigningslys. Utstyret utover Winter er:

·        16” Draconis

·        Bolero

·        Reservehjul

·        Forsterket bunnplate

·        Hill hold

·        Stålpedaler

·        Terskelbeskyttere foran

·        Sølvreeling

·        Gulvmatter i stoff

·        Boks under passasjersetet"

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår