Kimo80 Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Hei. Jeg har bestillt M3 styling og lurer på om noen vet bra lakkering og montering firma i Oslo? Takk for svar! Siter www.KimsBMW.cjb.Net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Grattis med styling. Monteringen kan du vel ta selv? Det er jo halve moroa! :) Lakkering i Oslo aner ikke jeg, men det finnes da noen som helt sikkert gjør en bra jobb? Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 kan fikse deg billig lakkering. Han holder til i lakkerinsverksted ved siden av Møller på Ensjø i Gladengveien. Husker ikke hva jeg betalte for lakkering av stylingen på de forrige bilene mine, men han er veldig flink og er rimelig. vil du ha nr? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Kan ta monteringen for deg vis du ønsker det....lakkering skaffer jeg også billig med veldig bra kvalitet.....(holder til i Oslo). Send meg pm vis du er interisert eller ring (93489315)....akkurat demontert alt av m-styling på min for lakkering og montert igjenn. Kan godt få med kvitering med m.v.a vis du ønsker det (for montering). (driver eget) Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg