keon2k Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 Jeg har en VW Bora 1.6L, står simons eksos på den som er rustet hull på. Så tenkte og bygge ny eksos selv, men usikker på hvor mange lyddempere jeg burde ha. Vil ha litt lyd, men ikke hull i potta lyd. Så da er spørsmålet om hvor mange dempere jeg trenger, skal bygge eksosen fra cat-back. Simons eksosen har 2 lyddempere, men usikker på hvor mange biltema lyddempere jeg trenger for og få litt gromlyd. Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 En i midten og en på slutten :-P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet April 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Okei, takk for svar :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg