Hagalien Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 Hei. var ute å kjørte nå nettopp, å helt pluttselig så er det som at jeg kjører med bare en halv servo, om dere skjønner. styringen ble liksom en go del tyngere. så ned i oljetanken til servoen å det er kanskje litt lite olje. samtidig som jeg merka at styringa ble dårlig, så var det akkurat som ei sikkring som gikk, som jeg kunne høre godt inni kupeen. er ikkje sikkert det har noe med styringen å gjøre, men skulle bare nevne det. Har dere noe tips til meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Hva med drivreima? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagalien Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 hællvette... det var bare ei sikring som hadde gått. kan ikke skjønne hva sikkringa som går til varmesetene har med servoen å gjøre, men bytta sikkring og servo er god som ny :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg