asif2408 Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Hei ! Panelbelysningen i bilen sluttet å.fungere helt, etter at jeg greide å sette feil lyspære i under hastighets bryteren på klimaanlegget. Instrumentlyset funker som det skal, og alle sikringer er også hele. Det er heller ikke lys ved girspaken. Hva kan være galt ? Noen som har vært bort i noe lignende før ? Takk for hjelp ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
run-ars Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 dimmaren på lysa som ligger i spidometere. berre og ta ut spidometere og so ser du på eine loddinga eller lignande he gått av. typisk disse bilane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asif2408 Skrevet April 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 dimmaren på lysa som ligger i spidometere. berre og ta ut spidometere og so ser du på eine loddinga eller lignande he gått av. typisk disse bilane. Takk for svar. Skal se hva jeg får til.. Hvordan er det enklest mulig å ta ut speedometeret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w123 300td Skrevet September 24, 2012 Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 har skjed det samme på min s 123 ikke noe lys i dashbord. ganske upraktisk når men tenker på olje lamper og varsel's lamper... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg