NormannAlexander Skrevet April 21, 2012 Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 Hei. Jeg kjøpte meg øyelokk til min Audi a4 b8 2008 modell Sedan, fra http://www.bildeler.no. Men når jeg mottar desse er de ikke som på bildet, ferdilakkert, men de er svarte og ulakkert. Min bil er sølv, lurer på hvor jeg kan skaffe riktige type farge etc? takker på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet April 21, 2012 Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 I service boka står det en lakk kode. Det er da fargen på bilen din. Lakk får du kjøpt hos f.eks bil xtra og mekonomen. Eller du kan gjøre som jeg gjørde, kjøpte ferdig lakkerte øyelokk via ebay. 200kr for øyelokk, ferdig lakkert i den farge koden jeg oppga til selger. Og de ble også levert på døra :) Perfekt passform også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NormannAlexander Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Ok måtte bestille lakk hos Berg & co as. Men hvordan feste øyelokka? skal jeg feste dem med lim på hele baksiden som følger med, går dem jo ALDRI av? vil ikkje lime dem totalt fast i lykta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg