Remulade Skrevet April 22, 2012 Rapporter Share Skrevet April 22, 2012 Så sant så sant, eneste fordelen med C4 er at de er super-enkle å skru på. Men gruer meg litt til å bytte tannstangen... Må ut med bremsekraftforsterkeren osv.. blæh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth2861 Skrevet April 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2012 ja, ok det er en møkka jobb tipper jeg. jeg er redd tikkinga i motoren min den tikker litt, ikke mye men litt og en liten svak rasle lyd. vet ikke om dette er normalt redd for det er slitte kammer eller ventilløftere?:/ og en dyr afære på gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet April 22, 2012 Rapporter Share Skrevet April 22, 2012 Jeg har laget en guide på bytting av registerreim på denne motoren her. Da vet du iallefall hvordan reimen taes av, men toppene har jeg aldri rørt. Mulig du burde ta av ventildekselene og se om noe ser uggent ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth2861 Skrevet April 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 ok, får skjekke litt hva dette kan være om jeg kan finne ut av noe etterhvert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg