190Ebourn Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Hei. har en omega b 2.5 v6 95mod. har ikke hatt problemer med den før nå, da den begynte å rykke å fuske ved pådrag.. jeg kan få den til å gå helt rent ved å gi veldigt rolig gass men da mener jeg tragisk roligt;) har blendet egr ventilen men funket dårligt(må man ta ut innmaten for att det skal funke) motorlampa lyser ikke. Har byttet begge toppdeksel pakningene og alle i innsuget. noen som aner hva det kan være.??:) Siter 190E 2.3 16 evo2 styling omega b 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Og toppdekselpakningene ble tette? Tenkte på t det ikke blir fullt av olje rundt pluggene Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Og fikk du ut all olja fra pluggene og bytta plugger? :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190Ebourn Skrevet April 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 takker for svar..:) jepp gjort det.;) problemene vard er før jeg byttet pakningene.. byttet de mest for å utelukke falsk luft. motorlampa kommer å går så er liten sjangs for att det er noe med tenninga,, men men , skal aldri si aldri:P for den får dass med eller uten lampa lysende.. Siter 190E 2.3 16 evo2 styling omega b 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg