Hagalien Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 boss er søppel btw :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet April 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Da har jeg ombestemt meg igjen. Havna på disse til slutt: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/343_802/products_id/4623 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 men vet det der bare er mid/mellom høytalere? sånn at du må ha noe mer enn bare de Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Legg på noen hundrelapper og få deg et skikkelig sett. LIB settet er et veldig bra alternativ, spesiellt med tanke på prisen du får det for nå. Er du fornøyd med lyden i det Fence settet du har kan jeg garantere deg at du vil bli overrasket over lyden i LIB settet :) Det kan ikke sammenlignes med Fence, Boss eller noe av det som er listet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Legg på noen hundrelapper og få deg et skikkelig sett.LIB settet er et veldig bra alternativ, spesiellt med tanke på prisen du får det for nå. Er du fornøyd med lyden i det Fence settet du har kan jeg garantere deg at du vil bli overrasket over lyden i LIB settet :) Det kan ikke sammenlignes med Fence, Boss eller noe av det som er listet. Du har fått med deg at focal er listet opp her eller?? Og velger han et sett fra phonocar, så er det også mye bedre enn det billige settet til lib, men det har du vel aldri testet..?? Men bedre en fence og boss er det ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 (endret) . Endret April 20, 2012 av Blast_off Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet April 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 men vet det der bare er mid/mellom høytalere? sånn at du må ha noe mer enn bare de jeg har noen 3,5" i dashen. Har snakket med tranmedia og han mener at dette vil bli beste løsningen. Så tar jeg forsterkeren på de to foran i dør og dash, så tar jeg spilleren på de i hattehylle. Tror på at dette vil funke fett for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet April 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Please, orker ikke noe drama her :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 jeg har noen 3,5" i dashen. Har snakket med tranmedia og han mener at dette vil bli beste løsningen. Så tar jeg forsterkeren på de to foran i dør og dash, så tar jeg spilleren på de i hattehylle. Tror på at dette vil funke fett for meg. Det kan nok funke greit ja, og blir bedre en det fra boss :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Det kan nok funke greit ja, og blir bedre en det fra boss :) Uten tvil! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet April 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Så bra at vi er enige! :D Da vil jeg takke enda en gang for all hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg