Rudian Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Hei. Tengte å fjerne logoen på min Subaru impreza, så lurte jeg på om jeg bare skal ta bort alt av den plasten som er rundt logoen og sette på nytt "gitter" på baksiden slik at det ser bedre ut? Noen som har gjort dette? :) Evt tips til å få det til å se bra ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 (endret) Mener du får kjøpt logoløse griller på nett. F,eks Grillcraft ;) Endret April 15, 2012 av Viking067 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet April 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Nei tengte bare å fikse den som står på nå :) Bare skjere ut all plastiken inni å legge på ny grind vist d går? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Går sikkert greit det, men som sagt så får du kjøpt ferdigformede grillgitter til de. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg