zappezopp Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Vis jeg setter på ett effekt anlegg på 2,5' + grenrør og setter inn ett powerluft filter. Vill dette gi effektøkning på bilen da? Blir det skikkelig gromlyd? Takker for svar! Siter Signer her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Vis jeg setter på ett effekt anlegg på 2,5' + grenrør og setter inn ett powerluft filter. Vill dette gi effektøkning på bilen da? Blir det skikkelig gromlyd? Takker for svar! Hjelper svært lite. Bråker mer bare. Bortkastede penger og tid. Har du dårlig eksosanlegg så selger biltema rustfritt i orginalutførelse som er meget bra. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Sugemotor dette? Jeg har effektanlegg på min, (B230FB), og det bråker MYE! Dette er vel og merke effektanlegg beregnet på turbo motor, men vil uansett anbefale deg å kjøre original eksos. Det bråker litt mer enn det går :) Men er det en turbo motor, vil du få mer utbytte for det :) Edit: Eksosen kommer til å overdøve power-filteret, så det kommer du ikke til å høre Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740stian Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 2,5 toms eksos er maks! putter du 3toms på vil bilen faktisk gå mye dårligere, men setter du på et egnet luftfilter og bra eksos blir det kanskje 5 hk mer. Sugemotorer liker smal eksos i begynnelsen og gradvis større, det beste er faktisk å sveise på orginal eksosen! Siter volvo 740 b230f med fk oppsett og 3" eksos + viking ecotrim chipmercedes 300e-24v volvo 240 gle 83 delebil(vraket) opel omega b 95 mod mccormick d324 traktor derbi senda xrace 2005 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg